Quyida mavjud bo‘lishi mumkin bo‘lgan reklama xizmatlari keltirilgan:
- Tadbir o‘tkaziladigan joyda reklama
- Bannerlar va stendlar:
Ko‘rgazma markazi hududida bannerlar, stendlar va boshqa reklama vositalarini joylashtirish. - Yoritilgan reklama:
Mehmonlar e’tiborini jalb qilish uchun yorug‘lik konstruksiyalaridan foydalanish.
- Bosma reklama
- Reklama bukletlari va kataloglar:
Kompaniyalar, mahsulotlar va xizmatlar haqida ma’lumot beruvchi bosma materiallarni tayyorlash va tarqatish.
- OAVdagi reklama
- Gazeta va jurnallarda e’lonlar:
Mahalliy matbuot va ixtisoslashtirilgan nashrlarda reklama materiallarini joylashtirish imkoniyati.
- Onlayn reklama
- Ijtimoiy tarmoqlar:
“O‘zekspomarkaz”ning rasmiy ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalari orqali targ‘ibot ishlari. - Elektron xabarnomalar:
“O‘zekspomarkaz” obunachilar bazasi orqali axborot byulletenlarini tarqatish.
- Taqdimotlar va seminarlar
Ishtirokchilarning mahsulot va xizmatlarini namoyish qilish uchun ko‘rgazma doirasida tadbirlar tashkil etish. - Mediya hamkorlik
- Video va fotosuratga olish:
Tadbirlarni professional suratga olish orqali mediyaviy yoritib borish. - Jonli efir:
Voqealarni onlayn tarzda jonli efirda uzatishni tashkil etish.